Zo ver weg het eerst was, zo dichtbij is het nu! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Esther Belt - WaarBenJij.nu Zo ver weg het eerst was, zo dichtbij is het nu! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Esther Belt - WaarBenJij.nu

Zo ver weg het eerst was, zo dichtbij is het nu!

Blijf op de hoogte en volg Esther

21 Augustus 2014 | Nederland, Purmerend

Hallo familie, vrienden, vriendinnen en collega’s

Hier mijn eerste reisverslag om te bekijken hoe dit allemaal werkt en om iedereen te informeren over mijn reis die ik ga maken. Over een week is het zo ver dan ga ik samen met Renske, Lisanne en Caprice voor 10 weken naar Suriname om daar stage te gaan lopen in het diaconessenziekenhuis in Paramaribo. De tijd gaat zo snel dat het over een week al zover is! Ik heb er ontzettend veel zin in maar vind het ook super spannend. Alles is geregeld en nu is het alleen nog mijn koffer die gepakt moet worden.
Het is wel gek dat ik mijn laatste werkdag heb gehad en dat ik daar in november pas weer terug ben, ik heb een super leuk afscheid gehad van mijn collega's! Deze week alles spullen bij elkaar pakken en nog leuke dingen doen met mijn familie en vrienden/vriendinnen. Zodra ik daar ben ga ik proberen via deze weg een blog bij te houden en mijn belevenissen te delen met iedereen!

Veel liefs Esther

  • 21 Augustus 2014 - 13:16

    Agaath:

    De link naar het reisverslag werkt perfect! Fijn dat we straks een beetje met je kunnen mee kijken in Suriname. Ik hoop dat je het daar heel erg naar je zin zult hebben en dat het leerzaam is. Voor je het weet sta je weer met je voeten in de sneeuw............

  • 21 Augustus 2014 - 22:12

    Marieke:

    Spannend!! Maar ook wel heel leuk. Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Purmerend

Esther

Tijdens mijn 10 weken in Suriname ga ik proberen mijn belevenissen te delen via deze blog!

Actief sinds 25 Juli 2014
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 5617

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 07 November 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: